Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam kan cuti untuk orang selangor...so aku ngan my ayang plan nak terjah SOGO...nak shopping ler sikit...baju anak2 jate aku...baju my ayang...and manelah tau kot aku pon dapat sambar handbag ke...hehe...lagipon my SIL pon nak join gak...kuar kira awal gak ler...tapi bila sampai hampir2 ngan SOGO....jalan jem giler babi...kalo jalan kaki pon lagi cepat sampai...aku rasa ler...stuck lam jem lebih 1/2jam...tetiba my ayang tukar ikut jalan lain...mujur gak ler dapat masuk parking lam SOGO...tapi dah kul 12 lebih...adoii..masuk2 je lam SOGO...masya allah ramai sungguh ler umat manusia ni...bila tengok camtu...aku terus ajak my ayang ke kanak2 punya deparment...w/pon di ati tingin gak nak jenguk2 handbag...aku rasa kat mane2 deparment lam SOGO tu pon penuh ngan manusia...macam biasa aku pilih baju..while my ayang jaga anak2...tapi lam masa yang sama..kami tetap tanya pendapat memasing....w/pon agak tak selesa nak memilih...yelah terpaksa berlaga bahu punggung bagai...akhirnya untuk Danish aku beli 2helai t-shirt +1 suar jeans yang pendek punya..untuk Darwish plak 1 t-shirt ngan 1suar jeans pendek gak..anak2 jate aku ni pelik sikit...nak2 si Danish...kalo beli suar panjang...mesti time dia nak berjalan tu mesti dia akan pegang kaki suar tu untuk namapk senteng sikit...alah macam suar pendek...tapi kalo pakai baju tido buleh plak dia pakai suar panjang...sebab tulah boleh dikatakan semua suar dia suar yang pendek...agaknya kalo nak kuar jenjalan pakai suar panjang...mesti Danish rasa rimas kot...tu yang lebih suka suar yang pendek..abis gak ler around rm200...just untuk 2beradik tu je...walhal baju2 tu semua 50%...tak terbayang dek minda zaman serba mahal ni...tapi my SIL lagi ler shopping sakan dia...selesai je memborong...kami terus balik...tapi seblom tu singgah kat restoran belauk kat bangi...beli lauk pauk untuk berbuka posa....nak masak pon rasa penat + malas..so jalan terbaik beli jelah...haha...coz sampai umah pon dah 4.30...



baju Danish...




ni plak baju Darwish...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...