Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

kalo tengok tajuk pasti orang ingat aku yang demam...tapi sebenarnya my ayang and anak jate aku (Darwish)....sewaktu on d way balik sini my ayang rasa tak sedap badan...tapi still lagi buleh drive...bila sampai je umah dia cakap macam nak demam...tapi bila aku sentuh dahi memang sah..DEMAM...malam tu gak aku bawak g klinik...and mintak M.C ngan doc...coz aku tengok my ayang memang x bermaya langsung...sian buah atiku...tengah malamnya plak Darwish mula merengek coz badan dia panas...malangnya ubat tertinggal kat kg...nak cepat punya pasal...so terpaksalah tunggu pagi...bangun pagi terus g klinik...just beli ubat...nasib baik dua hero kesayangan aku cepat kebah...mujur gak Danish tak demam...dan ari ni alhamdulillah semuanya sihat...kalo tak naya aku...mane nak mensettle kain yang berlonggok( tak berlipat)...nak kemas pakaian lam beg(kan baru sampai)...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...