Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak last week aku dihambat kesibukkan yang terlampau...mane taknya tiap2 pagi aku kena alihkan our second car...kan tengah renovate...tu x termasuk ngan rutin harian aku lagi....dan yang menambahkan lagi tension aku bila ari rabu lepas Darwish macam cirit birit...sehari adelah 3x dia popoo....risau gak...tapi bila aku tepon klinik doc aziah ade seblah malam...so ingat nak pegi tapi malam tu aku kena g ambik bondaku...so cancel nak jumpa doc...dan aku memang berharap saat dan tika tu agar anak aku ok....dan ari sabtu kebetulan ade appointment ngan doc coz Darwish genap 6months....so aku pon luahkan segalanya pada doc aziah...alhamdulillah bila diperiksa semuanya ok...tapi berat Darwish naik x banyak cuma 200gram je...nasib baik xde yang serious...lega atiku...lepas jumpa doc kami terus ke semenyih untuk memberi penghormatan terakhir buat ibu(mertua sepupuku) and mesra dipanggil opah oleh anak aku w/pon bukan cucunya...takziah buat abe zam and family....sepatutnya ari tu adelah ari kawin anak ibu yang bongsu(emma)....majlis tetap berlangsung tapi dalam suasana yang sayu...tapi aku tak tunggu lama...hanya bondaku je yang bermalam kat sane.....dan esoknya kami ke sane lagi...tapi seblom tu sempat lagi aku menyinggah untuk beli tiles...lagi pon kami just pegi untuk makan2 demi memenuhi jemputan sambil ambik bondaku...coz pagi isnin bondaku akan balik ke kelate....dan insya allah ujung minggu ni siaplah renovation tu...coz aku dah tak sanggup nak tengok umah berdebu and macam tongkang pecah...rimas aku rimas....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...