Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak lahir ke dunia 6months ago...inilah kali pertama anak jate aku(Darwish) demam...petang semalam badan dia mula panas...so aku pon bagi jelah ubat yang ade...tapi tengah malam tadi Darwish mula merengek...memulanya aku ingat dia tak selesa coz pampers dah basah...lagipon aku tak sempat tukar seblom tido...so bila aku sentuh je badan dia terasa panas...terkejut beruk aku seketika...terus kejutkan my ayang...turun bawah ambik ubat and campurkan ngan susu...sambil aku tuam ngan tuala basah...memang aku risau dan takut...yelah sekarang ni macam2 virus ade...sudahnya aku berjaga sampai pagi...hilang terus rasa ngantuk...dan ari ni aku suruh my ayang ambik E.L...kot2 tengahari nanti badan Darwish panas lagi....kang susah kalo aku sensorang...bangun pagi terus call klinik and doc aziah yang bertugas...alhamdulillah...bukan tak percaya akan doc lain tapi macam dah serasi...blom sempat breakfast coz Danish request nak makan nasik goreng...so takut lambat pegi dulu jumpa doc...bila dicheck memang sah Darwish demam...patut ler anak aku macam tak bermaya je... slalunya bila bangun je tido Drawish akan tersenyum... doc cakap yang dia akan tukar ubat yang lain...setelah dengar penjelasan dari aku...dan katanya sekarang ni musim...hinggakan anak doc sediri pon demam and muntah2...nasib baik anak aku ok cuma demam je...memang serabut jiwaku kalo anak2 aku sakit....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...