Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Sejak aku preggie ni alhamdulillah xde plak alahan yang teruk…sekadar rasa loya and macam nak muntah tapi x muntah pon....tu yang aku asyik dok bergolek kat toto je…dan setakat ni aku still lagi buleh masak…kalo x sian anak jate aku…buleh kebulur jadinya…yelah nak tunggu daddy balik baru buleh makan…lagipun sejak dua menjak ni nafsu makan aku makin menjadi2...asyik nak mengunyah je...tu yang menjadikan aku rajin masuk dapur...terpaksa ler aku kuatkan semangat... tak macam dulu…terlalu dimanjakan...kalo terbau sikit pun dah muntah apetah lagi nak masak…ari ni aku rasa macam ok sikit so buleh ler dok bertenggek kat depan pc ni…selama cuti panjang minggu lepas aku and my heroes sekadar jalan2 kat shopping complex…menghabiskan masa ,tenaga dan duit yang ade…padahal x tau nak g mane...yelah kalo nak balik hometown pun next month kena balik gak...coz ade kenduri...so dari terperap je kat umah baik aku kuar cuci mata.... nasib baik gak aku x pening2 waktu nak shopping-menyopping tapi mudah terasa penat sikit dan yang paling best aku xyah masuk dapur selama 4ari …x pernah aku rasa serelax ni…..yelah seblom ni aku asyik terkejar2 wak keje umah…x cukup nafas aku dibuatnya…dan sepanjang cuti panjang tu aku rasa macam jadi permaisuri seketika….bestnya idup….ayat x henggat dunia…best gak bila pregnant ni kita ditatang macam minyak yang penuh….yelah time camnilah kita nk dimanja2 sakan…makan ati sape yang membacanya…hahaha…ujung minggu ni aku ade vacation trip with my hubby and my little hero…hopefully tempatnya best sangat…x sabar rasanya nak g bercuti…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...