Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sempena cuti ari wilayah my ayang buat plan g makan angin kat sebana resort d desaru…aku agak excited sebab x pernah g sane…kami pun turut invite my anak buah…kalo g tiga beranak je mesti bosan so ajak ler budak berdua tu…meriah sikit…kami bertolak dari umah kul 9.30pg…kami sempat singgah makan kat R&R pagoh untuk menikmati sarapan nasi lemak yang dibawa dari umah…masing2 menikmati nasi lemak nagn penuh selera…tapi lupa lak nak ketik pic….pada aku tempat tu oklah bersih and tandas pun terjaga…setelah 1/2jam berehat kami meneruskan perjalanan menuju ke desaru….ianya mengambil masa lebih kurang 5jam…tapi sepanjang jalan menuju ke resort tu amatlah sunyi …kiri kanan semuanya ladang kelapa sawit….sesampai je kat sebana resort semuanya dah flat…masing2 kepenatan…sempat gak snap foto….petang nya aku and my ayang bawak Danish g swimming kat pool…agak terkejut gak ler aku bila tengok pool dia..macam x terurus je…sian anak jate aku…tapi daddy kat letak je dia kejap dalam air supaya dia x nangis…nasib baik anak aku mendengar kata…


lepas maghrib kami pun kuar untuk cari makan…konon2 lerkan..tapi bila je kuar dari resort tu kami agak terkejut coz jalan raya yang sunyi dan gelap gulita…cuak gak aku dibuatnya…dah tu kami terpaksa berpusing2 untuk cari kedai makan…hinggalah kami jumpa satu medan selara yang hidup segan mati x mau…mulanya x nak singgah tapi bila pikir balik inilah saje tempat yang buleh kami isi perut yang dok berdondang sayang….yelah itu je tempat yang kami jumpa sepanjang 11km…cuba bayangkan..makanan dia xlah sedap sangat tapi bulehlah…dah tu xde choice plak…terpaksalah…darurat katakan…abis je makan kami singgah jap kat kedai runcit untuk beli kudapan….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...