Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak semalam my ayang mula selsema and x sedap badan…mula2 dia kata ok je tapi bila kelama-lamaan badan dia mula panas…puas aku ajak dia g klinik tapi jawapan dia kejap lagi oklah tu…aku pun terpaksa iyakan ajelah…bila bangun pagi badan ayang makin panas…nak x nak aku paksa gak my ayang g klinik…bila sampai je kat klinik doctor pun belum sampai lagi…mulanya kami nak tunggu tapi disebabkan keadaan x mengizinkan so kami pun beli je ubat...lepas terus beli sarapan roti canai…abis je breakfast aku terus bagi my ayang aku makan ubat…bimbang demam dia melarat…bila dah pekena ubat sambil baring 2 depan tv maklumlah ubat tu mengantuk sikit so apalagi my ayang terus tertido…sian gak aku tengok my ayang…harap2 my ayang cepat sembuh….


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Get Well Comments & Graphics

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...