Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Sejak confirm aku pregnant ni kerisauan mula bertandang kat fikiran aku…bukannya ape pon tapi aku cuma bimbang waktu dalam pantang nanti...kalo buleh aku x nak benda yang sama berulang lagi…dulu waktu aku lahirkan Danish xde orang yang sanggup mengurut dan bertungku disebabkan bulan posa…terpaksa aku menanggung peritnya sendiri...sampai menggigil kesejukan aku dibuatnya…dah puas mama aku cari tukang urut tapi hampeh…hinggalah lepas 2minggu ade gak ler hamba allah yang sudi …kalo mama aku pandai mengurut memang x yah cari tapi masalahnya mama aku x pandai…entah kali ade ke orang yang sudi mengurut aku coz kali pun aku akan deliver dalam akhir bulan posa….harap 2 adelah…sekarang pun aku dah suruh mama carikan tukang urut coz aku ingat nak berpantang kat umah mama macam dolu2…senang sikit…tapi entah ler camne…tengok keadaan dulu…ape pun keputusan akan dibincang ngan my super hero a.k.a my ayang dulu….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...