Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Yes!yes! akhirnya aku pregnant untuk kali yang ke-2…alhamdulillah…dan itulah project juta2 yang aku maksudkan dalam entry lepas…mulanya aku nak tunggu raya cina tapi bila melihatkan perubahan pada diri ku ni so aku & my ayang buat keputusan untuk jumpa doc ari ni…dan apalagi bila doc Aziah tunjukkan aku result pregnant test dan ianya positive aku terus tergelak…x sangka plak dalam secepat ni aku pregnant…kandunganku baru mencecah 5weeks….actually aku dah try test sendiri a few weeks ago tapi waktu tu negative…so aku ingat lambat lagi ler…sebab aku rancang nak start pregnant bulan February supaya x beranak dalam bulan posa lagi seperti 3years ago…penat woo nak ganti sebulan posa…tapi nak wak camne dah Allah nak bagi aku rezeki dalam bulan posa…mengikut kata doc due aku jatuh 4 ari seblom raya…maknanya aku akan deliver dalam bulan posa gak…mulanya aku terkejut tapi entahlah …x ngapalah asal semuanya selamat…harap2 aku xde alahan yang teruk…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...