Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

waktu entry ni ditulis my little hero baru je tido…mungkin kesan ubat kot…sian dia…disebabkan virus demam yang dibawa oleh daddy kini terjangkit plak kat Danish…almaklum jelah kalo si kecik ni sakit susah aku dibuatnya…dah ler nak makan ubat bukan main lagi kena paksa..tu yang letih sikit…dah ler tu asyik meragam and merengek je…tapi nak wak camne…start petang semalam badan dia mula panas…yelah risau gak aku dibuatnya…dah ler dalam stok xde plak ubat demam…dah tu plak danish ni asyik muntah je…lagi ler risau aku tahap gaban…lepas maghrib aku terus bawak g klinik…sah Danish demam..dah tu anak tekak dia merah tu sebab dia muntah…yang lain2 doctor kata biasa je…seblom tido aku bagi danish makan ubat tp lepas tu dia macam nak muntahkan balik…tapi nasib baik x…tapi kul 5pagi aku dikejutkan ngan batuk Danish yang seakan mau muntah…terus aku kejutkan daddy tapi terlambat sikit je terus terhambur muntahnya diatas katil…agaknya dari semalam dok tahan nak muntah tu yang nyempat2 ke toilet… dan ari ni badan Danish still panas..dan xde selera nak makan…hanya minum susu je..slalunya kalo lunch x makan nasi mesti bising…even tengah demam pun citer ultraman tetap gak layan…tulah anak jate aku…hopefully danish cepat sembuh….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...