Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last week punya lah pack untuk aku sekuarga...mane taknya..ari sabtu pagi...dah kuar menapak ke sogo...kan ade sales kat level 7 tu....so ape lagi guna lah peluang yang ade...hahha...sampai kul 10.30 parking hampir penuh...giler punya manusia...termasuk akulah...hehhhe...terus ke level 7...beli baju untuk anak2...baju untuk aku jugak...pastu rembat set comfoter...set cadar...murah sesangat......memang tak rugi...dah hampir ngan kaunter aku saje jenguk beg sembonia...memang tak plan nak beli pon...pastu my ayang tertarik ngan satu ni...memula aku rasa cam lawanya...tapi bila tengok rege lepas 50% sales pon buleh pengsan....hahha...tapi my ayang suruh amik gak...alhamdulillah rezeki..hehhhe...dah abis shopping...g makan kat insaf....lepas tu terus ke USIM Nilai....sebab anak sedara convo....sementara tunggu tu...sempat ler posing...




nilah anak sedara den....tahniah kakak@ jira...


 dah selesai majlis...kita orang pon gerak balik...tapi seblom tu singgah kat umah my SIL kat semenyih...untuk makan malam...pastu bawak abang ipar aku singgah umah aku jap...maklum ler abang ipar aku blom pernah g lagi umah aku...tu citer ari sabtu...
ari ahad plak kita orang g tengok wayang citer Frozen kat alamanda...terjumpa plak ngan my best friend a.k.a geng torjan Wanie atau lebih glamor ngan nama Singa...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...