Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

 skali lagi aku anak beranak g gold coast morib...kali ni alasan dia sebab ade promosi kat agoda.com....tu yang book tu....seblom check in...sebab awal lagi kan....wajib singgah dulu kat pantai morib....ronda2 lepak2 minum coconut shake...makan cup corn...pastu my ayang terbeli ler layang2....so layan ler jap bebudak 2beradik tu main....masing2 xpandai....jadi my ayang ler terpaksa ajar...aku dok layan si bambam ni.....kebetulan kita orang dah bercadang nak lunch kat situ....


dah abis makan terus gerak g hotel...kali ni dapat bilik kat tingkat 8...giler tinggi....ni pemandangan dari balkoni bilik aku...

sambil aku & my ayang rehat 2beradik tu berendam lam jaquzi...tapi tak lama...sebab Dhafir pon sibuk nak join...last2 semua masuk berendam...hahah...lam kul4 kita orang g waterpark...bayar utk Danish &Darwish...rm20/person...


malamnya kami dinner kat juvita seafood...kalo dari gold coast...lebih kurang 6km...makanan dia ok lah...sedap jugak ler....menu kami malam tu...siakap 3rasa...tomyam sotong...daging masak merah...dan sotong goreng tepung....rege dia pon berpatutan...
gambo ehsan en.google...

pagi esoknya bawak budak2 mandi lagi....kali ni si bambam pon join gak...aku sekadar dok tepi je...
tapi aku rasa cam rugi je bawak anak2 aku ni g water theme park...sebabnya diorang tak ler extreme sangat dengan segala slide yang ade...pastu penakut plak tu...sekadar dok main air kat tepi2 gitu je...baik g hotel biasa je...janji ade swimming pool...ok itulah saje citer penutup holiday aku untuk tahun 2013....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...