Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

cepat je masa berjalan...tahu2 dah nak masuk tahun baru...kalo tanya azam aku dah tercapai ke blom...aku memang xde azam dari awal tahun lagi.....hehhe....cuma ade impian nak tengok anak2 membesar ngan jayanya...dan menjadi manusia yang cemerlang.....dan minggu ni minggu terakhir di tahun 2013...segala persiapan nak g sekolah untuk Danish & Darwish dah siap...banyak jugak ler aliran pengeluaran tunai kali ni....even tadika pon mahal weiii....letih mikir nak berjimat cermat......tapi tetap kena bersyukur gak...at least dapat gak g cuti2 lam mesia....dapat gak shopping w/pon tak berapa sakan...hahha...

ni gambo my 3D yang latest....besar dah anak2 jate aku...Danish dah buleh diharap...jaga adik ke...bawak beg kalo g bercuti ke.....angkat barang ke....ringan ler sikit beban aku...Darwish pon sama...tapi yang ni ikut mood lah...kalo dia rasa nak buat...oklah...kalo idok nganga ler aku panggil dia.....Dhafir dah 9bulan...dah try macam2 makanan ok...buleh merangkak..buleh duduk...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...