Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

alhamdulillah aku dah dapat ganti laptop yang rosak tu.....bak kata my ayang birthday present....hehhhe....actually aku tak mintak pon ganti sekarang....sebab seblom tu tetiba je dia beli tab untuk anak2 jate dia guna....coz xnk bagi anak2 kacau yang dia punya.....semuanya diluar jangkaan aku....tu yang aku tak expect dia nak beli laptop baru cepat ni.....mulanya ingat nak g survey2 je....alih2 nyo wak tok kaba.....tapi my ayang cakap sian kat aku....yelah kurang2 kalo ade laptop xlah rasa bosan sangat....hahhha....memang my ayang sangat2 prihatin ngan bini kesayangan dia ni.....lagi pon bulan ni banyak berabis kat Danish yang akan masuk darjah 1....tau2 jelah budak baru nak masuk sekolah ni.....rasa xcukup nafas dibuatnya.....tu baru sorang ank....orang yang ade anak ramai camnelah yek....esok Danish ade orientasi +exam.....aku plak yang berdebar2....harap2 semuanya ok....nasib baik gak my ayang cuti.....kurang sikit beban aku....hahhha...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...