Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari isnin my ayang cuti lagi....hehhe...best sungguh bila my ayang ade....so plan untuk ari tu...kami buat lawatan ke aquaria klcc.....coz dah tak tau nak bawak bebudak tu jalan2....mulanya aku ingat nak bawak anak2 ke water park....cam wet world kat shah alam tu ke...desa water park ke....sunway lagoon ke....so aku pon survey ler....dalam2 dok survey tu....ade sorang hamba allah ni share kat fb....cerita pasal anak dia mati sebab terkena air kencing tikus(kata doc)....lepas demam seminggu setelah balik bercuti kat satu water theme park....bila baca je citer tu....aku tetiba rasa tawar ati nak bawak budak2 tu g main air....bukan ape takut weiii....memang ler ajal maut di tangan tuhan.....tapi kalo boleh elak ape ler salah nyakan...lagi pon nak dapat anak sorang bukan nya senang....abis duit beribu2 tertarung nyawa lagi...lepas berbincang dari ati ke ati ngan my ayang....kita orang keluarkan water park tu dari plan list....terpaksa ler pikir idea lain....dalam2 dok pikir tu....terbit ler idea nak bawak 2beradik ni g aquaria klcc....even aku tau rege tix dia agak mahal....adult-rm35....child-rm25...ade jugak untuk family package(2adult +2child)-rm99......tapi rege ni sampai 31dec saje....so kita orang amik yang family package.....

aksi my 2D ketika tunggu daddy beli tiket....

Darwish yang ralit dok tengok ikan.....
 bila dah masuk dalam....baru ku tau aquaria ni xdok ler besar mane pon....pusing tak sampai sejam....tau2 dah sampai tempat exit.....so supaya rasa tak membazir duit tiket tu....aku anak beranak 3x kali masuk balik lam terowong tu.....dan ianya sangat tak berbaloi rasanya bayar mahal....tapi mungkin gak dok lam klcc tu yang rege dia mencekik kot....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...