Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni citer ari jumaat lepas.....kebetulan my ayang still lagi ade beberapa ari cuti yang perlu diabiskan....tapi kalo nak balik kampong tu memang idok ler....sebabnya my ayang xleh amik cuti for the whole week.....so bila my ayang cuti apelagi kejenya selain merempit ler aku anak beranak.....hahha....kebetulan ade  pesta buku ni.....rasanya ramai dah tau kot....actually big bad wolf ni start 7-23 dec....kat MIECC....alah seblah ngan Mines shopping complex tu.....so seawal kul 9pg aku anak beranak dah sampai ....tapi yang mengejutkan aku....nak masuk parking pon bukan panjang que....so parking jelah kat lam Mines....terpaksa menapak gak ler....tapi untuk tahun ni ade plak malay book....so ngan senang ati nya aku memborong novel....yang telah lama aku pencen membaca sejak berumahtangga....hehhe...kalo tahun lepas xde plak malay book ni....semuanya buku omputih...... tetiba je tahun ni ade....mungkin gak ler ade permintaan....dari orang yang macam aku ni.....yang tak berapa nak reti bahasa omputih ni......tapi tak banyak ler....just novel2 je....nilah novel2 yang aku beli.....murah je rege dia 8hengget satu.....

ni aku yang punya....

ni my ayang punya.....

yang ni milik 2beradik tu....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...