Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah lama benar aku menulis kat blog ni....rindu plak....tapi apekan daya keadaan semasa tak berapa mengizinkan....mane ngan perut yang kian membesar yang buat aku tak berapa selesa untuk duduk mengadap laptop....ditambah plak laptop kesayangan aku tu ade poblem yang blom dapat dikesan sepenuhnya....so kalo nak guna pc my ayang pon susah gak sebab ianya di qonquere oleh anak2 jate aku....nak tak nak terpaksa ler aku lupakan niat nak update blog tu....ni barulah berpeluang nk update blog....tu sebab Darwish tido....hehhhe....kalo idok susah nak pinjam....asyik nak tengok citer2 dia je.....even beratus kali dok ulang...sampai dailog pon dah ingat....tension aku....so dari aku dok berbalah ngan dia....baik aku melandingkan diri....hahha....oklah nati aku update lagi...banyak citer yang nak diabadikan kat blog ni....




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...