Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah lama aku tak citer pasal pregnancy.....dan kini kandungan aku dah masuk 6bulan setengah.....ari isnin lepas cam biasa jumpa doc aziah....semuanya ok...berat baby pon dah hampir 1kg.....dah  tau pon jantina baby kali ni.....nampak gaya nya aku akan dikelilingi geng2 hang jebat & rakan2....hehhe...aku memula doc bagitau agak frust gak ler tapi pasrah jelah....janji baby lam kandungan ni sihat walafiat dan sempurna anggota badannya.....even aku tingin nak baby girl....hehhhe...tapi kira bersalin kali ni jimat ler dari segi baju....sebab buleh recyecle....ayat nak sedapkan ati sediri.....harap2 aku dipermudahkan bersalin kali ni....macam yang lepas2...amin....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...