Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak 2menjak ni aku dah terminat ler plak main game kat computer...kalo dulu aku memang tak pandang segala benda game...tapi sejak anak2 jate aku ni besar...terasa macam best je...tengok diorang dok main...nak2 si Darwish...tak padan ngan kecik...so aku pon mencuba ler....alah game Bejeweled Blitz....ni je game yang aku reti main takat ni...actually banyak game yang my ayang download....dulu just my ayang je conquer high score....tapi loni baru ade pesaing2 yang hebat ...bak kata my ayang....nak2 plak kalo aku dapat high score...memang riuh rendah ler umah...orang lain dapat high score biasa je...aku over sikit...maklum ler baru nak berjinak2...haha...kekadang terpaksa gak berebut ngan Darwish...sebab ayat dia sekrang ni semua benda adik nye(adik punya)...3hero kesayangan aku tu memang dah power & khatam abis semua game...so loni kurang ler sikit masa aku dok tilik baju tudung kat fb tu...ni pon dah masuk 2bulan aku tak shopping online ler...tapi kalo g shopping complex ade gak ler terbeli...hehe.

ni saje je aku letak gambo selingan...hehe...ni gambo time pegi The Mines last week...kebetulan my ayang dah janji ngan Danish...nak belanja makan kat Carl's Junior...aku anak beranak memang suka makan kat sini...burger best...puas ati ler jawabnya...kalo sape pernah makan kat sini mesti tau size burger tu...tapi percaya @ tak Danish mampu abiskan...





















0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...