Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

esok dan lusa tadika Danish bagi cuti coz ade budak yang terkena hfmd...takut aku mendengarnya...so tadi aku tanya ler Danish yang kena tu budak satu kelas ngan dia ke....katanya budak kelas lain...ya allah mintak dijauhkan ler anak2 aku dari segala penyakit....amin...baru tadi aku baca post kawan aku kat fb...katanya anak dia pon kena penyakit ni...kesian plak aku tengok...dan2 tulah aku surf pasal penyakit hfmd...buleh tambah sikit pengetahuan aku...dan seblom ni aku memang dah menguatkan kuasakan ke atas anak2 aku pasal kebersihan...kalo time mandi memang sepanjang anak aku dok lam toilet tulah aku dok bebel...suruh sabun biar bersih...kekadang aku yang tolong sabunkan...sampai Danish pon dah buleh hafal ayat aku berleter...haha...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...