Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sepanjang ari ni dan esok aku cuti sepenuhnya dari tugas memasak...kiranya dapur tak berasap ler seari dua ni...coz pagi aku & my ayang makan bihun yang dikirim oleh my cousin...kebetulan semalam aku g party besday anak sepupu aku...pasal besday tu akan aku tulis entry lain...so biasa ler tapau menapau tu...dan Danish plak nak makan nasik lemak...alang2 tu aku beli ler sikit sambal kerang...buleh makan ngan bihun...dan esok plak jiran aku ade buat kenduri...sah2 ler tak masak...hehe...tengahari plak my ayang ajak g makan kat Anuar Seafood kat kampung baru...coz dah lama tingin nak makan ikan siakap 3rasa yang sangat2 marvellous...ni ler gambo nya...tak caya g try sendiri...memang berbaloi2...

 pastu untuk malam plak aku bagitau my ayang yang aku tak nak makan berat2...so terlintas ler idea nak g makan subway...terus siap2 kuar g jusco...coz kat situ ade subway....memang dah plan nak makan kat umah...cuma pegi just beli....coz my ayang ade coupon yang diambil dari  The Star & The Sun....buy one free one...tu yang aku beria sangat...kira untung ler...tapi seblom tu...wajib pusing2 dulu lam jusco...skali aku masuk ler butik effu...tengok punya tengok berkenan ler baju ni...kebetulan ade sales...ape lagi beli ler 2helai...hehe...rezeki buleh pakai baju baru...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...