Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pertama kalinya aku mencuba tudung ni...selama ni aku just tengok je orang pakai...tapi tak berani nak pakai...tingin memang tingin..cuma aku risau tak sesuai ngan muka aku...tapi kali ni aku tertarik ngan corak dia...nampak lawa...bila aku tanya pendapat my ayang...dia kata cubalah...aku pon ngan yakinnya mengorder tudung tu secara online...dan tadi bila terima je parcel tu...rasa tak sabar je nak pakai...bila aku try je...aku rasa oklah...lawa gak ler...(bab puji diri sendiri)...hehe..tapi kalo betul2 nak tau ok ke tak...lawa ke idak...kena tunggu lah my ayang balik...sebab aku ni lebih suka tanya or dengar pendapat my ayang je...kalo beribu orang kata cantik...tapi di mata my ayang biasa2 je....memang susah & berat penat ler sikit..sebab aku nak nampak cantik di mata my ayang...bukan orang lain...walau hakikat nya aku tak ler secantik mane pon...lagi pon aku rasa lebih yakin ngan pendapat my ayang...pape pon tunggulah malam nanti...kalo aku upload gambo aku pakai tudung tu...maknanya lulus...tapi kalo gambo tudung semata2...sendiri pikir lah...dan kalo sesape yang tingin nak tengok tudung tu sila ler ke facebook/anggun tudung...dan butik dia kat shah alam...





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...