Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

tengok tajuk pon rasanya ramai dah buleh agak kan...ya the big bad book sale...dan semalam aku & my ayang pegi menjenguk sales tu...kot2 ade habuan dia...hehe...waktu aku sampai xdelah penuh sesak...macam MAHA punya event...tempat sama ok...mungkin gak sebab semua buku2 yang dijual tu english punya...so sendiri mau faham ler...masuk je kat dalam terus cari booth children...of coz ler nak beli buku utuk Danish...banyak giler ok buku2...dah tu plak murah sangat2....kira rugi ler x membeli...pilih punya pilih aku amik buku bacaan untuk Danish...mulanya ingat nak beli exersice book..tapi xde plak yang aku jumpa...just banyak story book...my ayang beli gak buku untuk dia...pasal orkid...yelah my ayang kan peminat setia orkid...dah penat membelek buku + layan karenah my little heroes...my ayang ajak pegi makan kat Carl's Junior dekat Mines tu...aku setuju sesangat...rasa lapar tetiba sebab kena jalan kaki agak jauh gak + kena daki bukit gak...untuk ke pesta buku tu hehe...lagi pon dah lama x makan kat situ...






so inilah hasilnya di pesta buku...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...