Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

tetiba rasa nak merapu..merepek bagai...aku ni kan suka baca blog2 orang lain...bak kata omputih..silent readers gitu...sebab aku ni bukan jenis yang suka mengomen...just baca untuk buang masa yang ade...at least ilang gak bosan aku ni...tapi tulah sebagai manusia kan..tipulah kalo aku kata takde perasaan..kekadang bila baca pasal orang pegi cuti2 mesia...tingin gak...tapi bila survey2.. tak nampak bayangan akan sampai...pastu bila baca blog lagi..tengok orang tiap bulan shopping handbag ler..baju ler..tudung fareeda ler...rasa tingin menyucuk ati...tapi bila ditilik rege...mimpi lah nak pakai...bukan bermakna aku tak pernah shopping...pernah sesangat...tapi bukan ler tetiap bulan...ade masa dan ketikanya...cuma rasa jealous je..nak2 time tengok orang lain pakai cantik2 & bergaya...terdetik kat lam ati...bila ler giliran aku...hehe...bukan nak kata aku ni tak bersyukur ngan ape yang ade...tapi biasalah lumrah idup...perasaan tu akan ade sampai ler mati...cuma bila difikir secara logik...barulah nampak akan kewarasan impian serta mimpi tadi...sekian tima kasih...

*terpikir bila nak ade duit setinggi langit..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...