Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

petang tadi waktu aku dok chat ngan my ayang...aku tanya dia nak makan ape untuk dinner...coz aku tak masak....dan dia pon takde idea....pastu dia suruh aku tanya en. google....kot2 ade tempat yang best area bangi or kajang....aku pon godek2 ler laptop nie...jeng2 jeng...ade satu tempat baru yang agak menarik...menurut respoden rata2 cakap kedai makanan dia ok....bila my ayang balik je dari ofis....still lagi dok bincang2 nak makan kat mane.....lepas maghrib...kita kuar untuk terjah kedai RED CARD.....kat seksyen 3 bangi...dan of course ler kami guna GPS...coz kami memang blur sesangat...nak cari jalan waktu malam plak tu....plus malas nak berpikir....dan dengan jayanya kami sampai kat tempat tu...dari luar nampak ok...customer pon tak ramai sangat...dan menu untuk kami malam tu....kids meal-Danish..lamb chop-aku punya...chicken grill with butter rice-my ayang...dan spagetti meatball-adik aku...kebetulan plak dia mai umah aku....cuti weekends katakan...rasa makanan dia memang sedap +marvelous...serivece pon ok...harga dia sangat affordable...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...