Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi tadi aku and my ayang pegi daftar sekolah untuk Danish...masuk darjah satu...tahun 2013...w/pon buat online..tapi still kena pegi sekolah tu...untuk pengesahan je...mujur gak ler aku suruh my ayang ambik cuti...kalo tak susah gak aku sensorang...mane nak isi segala borang lagi...nak melayan si kecik yang tak leh dok diam...dan proses tu tak lah mengambil masa sangat...alhamdulillah semua dah selesai...hanya tunggu masanya...lepas tu kami ke Maybank...coz my ayang ade hal yang nak disettlekan...hampir sejam gak ler dok kat maybank...terus balik umah...coz blom breakfast lagi....kul 12.30 kuar ambik Danish dari his kindy...pastu pegi lunch kat R&R Awan Besar...mak oiii...punya lah susah nak dapat parking....dah ler tu masuk je kat dalam kedai...penuh ngan umat manusia...terpaksa tunggu jap untuk dapatkan meja...aku agak terkejut gak ler...coz slalunya aku pegi waktu weekends...dan tak ler seramai tu...tapi menurut kata my ayang memang slalu camni...kan time ofis hour....adoiii....silap percaturan ler plak...abis makan ingat nak singgah Jusco Cheras Selatan...tapi Darwish tido lah plak...lagi pon stroller tak xde...kalo tak mau aku buat shopping threapy kat situ...bila dah dekat nak sampai umah...Danish nak singgah Giant...entah ape yang dia nak beli pon tak tau...dan Darwish tetiba je tersedar...lor...so jenjalan ler jap kat Giant...macam biasa adelah membeli sikit...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...