Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last week my ayang bawak aku& anak2 pegi makan kat keramat...alah bukan restoran pon...tapi kedai makan biasa....or lebih dikenali gerai ikan bakar....kebetulan plak ari sabtu tu ujan...so paham2 jelah....waktu sampai kat kedai tu...orang pon tak ler ramai sangat...maybe sebab weekends kot...lagi pon parking kat area tu tak ler banyak mane...lepas pilih tempat duduk...my ayaang pegi pilih ikan bakar...ikan keli &ikan terubuk+ayam bakar....lagi pon kat sini layan diri...senang dan banyak gak ler lauk pauk untuk pilih...rasanya ok...harga pon ok....tapi yang tak berapa ok nya ade kucing liar yang berkeliaran...mungkin pada orang lain tak menjadi masalah...tapi pada aku ianya big poblem...coz anak jate aku yang sorang ni(Danish) amat ler takutkan kucing...menurun perangai aku...while si adik ok je...malah kalo buleh nak dicuit pegang bagai lah...adoiii....serabut jiwa....kalo kucing tu takat lalu bawah meja ok lagi...ni siap panjat naik ke meja yang kita makan...penat nak halau kucing...dan2 tu gak aku cakap kat my ayang....lepas ni tak mau datang dah...mane nak layan anak2 bertuah lagi...nak makan pon tak tenang...dah ler tu Danish tak nak makan plak..katanya berbau lah....macam2 alasan...walhal seblom sampai dia yang cakap lapar..tapi sebenarnya dia geli ngan keadaan sekeliling....memang agah ler anak jate aku ni...untuk pengetahuan semua...agah = berlagak.....sampai sudah dia tak sentuh makanan...aku & my ayang ape lagi cepat2 makan...nak tercekik tulang rasanya...abis makan terus ke Jusco AU2....sambil jalan2 & shopping ape yang buleh...haha...niat sebenar nak beli pencil box baru untuk Danish...coz yg lama tu rosak gara2 si adik baling...tapi bila tunjuk kat dia semuanya tak nak...yang dia nak ade gambo ultraman...susah kalo fanatik ultraman...last2 aku beli baju untuk diri sendiri...haha..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...