Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

adoiii..penat sunguh aiih ari ni...actually kami baru je balik dinner kat KENNY ROGERS...kebetulan ade voucher yang perlu diabiskan...so ape lagi...tapi seblom tu...Starwbery Wonderland(tadika Danish)ade buat family day...start kul 1-4...mujur gak buat kat dalam dewan...yelah cuaca sekarang ni panas yang amat...mau rentung kalo dok jemur....tapi seblom pegi family day...aku dah siap masak for lunch...coz Danish nak makan sup tulang...senang bagi makan awal2...kalo tak mesti dia buat peel...dah ler ade macam2 xtvty....memula sampai...daftar dulu...then masa masuk dewan Danish dibawa teacher...while aku & my ayang disuruh ambik tempat duduk...so dari jauh ler nampak Danish...nak bangun ambik gambo pon susah...coz sikecik tu pon nak ikut sama...suruh my ayang dia plak xnak...sudahnya gambo Danish x seberapa....takat 2 ,3snap je...



ini seblom colouring contest...


tengah syok dok mewarna...


lepas abis mewarna...ade plak beberapa game yang perlu disertai untuk dapat points...mulanya aku suruh my ayang je teman Danish main...alih2 dia plak suruh aku...tapi sayang waktu aku teman Danish play the game...camera tertinggal ngan my ayang...spoilll betul lah...banyak gak points yang Danish dapat...cuma ade satu game je yang tak sempat main...coz masa dah abis...tapi ape pon aku nampak Danish enjoy...apetah lagi dapat jumpa kawan2...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...