Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

entah mane silap...Danish ari ni muntah....pagi tadi waktu nak g sekolah ok je....cuma badan tu ade panas sikit ler...bila tak bagi pegi sekolah...mula lah mengamuk &marah2...so aku pon biarkan aje...tapi seblom pegi tadika...aku dah bagi ubat demam...tak sangka plak bila turun je dari van...dia cakap nak muntah...dan kat sekolah pon dia muntah gak...aku dah menggelabah...risau pon ade...bila tanya nak makan ape...dia suruh aku belikan nasik kukus....aku ikutkan aje...sudah beli nasik...masuk je lam keta aku tengok dia dah pon tertido...slalunya agak susah nak suruh dia tido siang ni...mungkin badan agak penat...sebab asyik dok muntah...dan2 tu aku terpikir yang mungkin perut dia masuk angin...coz semalam dia makan sikit sangat...waktu dinner kat luar...katanya masakan tu pedas...padehal seblom ni dok pegi makan kat situ ok jer....yang sebenarnya...dia nak makan nasik lemak...tapi daddy ajak makan kat restoran Malee....tu yang berona..makan pon tak berapa layan...dah ler seblom tido semalam aku bagi dia ubat demam ngan batuk...tu yang menambahkan lagi perut bergelombang...tapi sekarang ni tengok macam dah ok...boleh buat homework...mungkin bila perut dah terisi...rasa loya nak muntah tu hilang...harap2 ok untuk selamanya...lagi pon weekends ni ade family day...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...