Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni memang mencipta sejarah...ape taknya...slalu aku yang tak leh dok lam umah...bila weekends....mesti gak nak jenjalan....tapi ari ni tak kuar merayap pon...sementelah Danish ade tuttion class this week...so xde ler plan....disebabkan tak mengukur jalan...aku decide nak makan kat umah je...bosan ler asyik makan kat kedai...my ayang setuju sangat2 ler....lepas antar Danish pegi tuttion....aku singgah jap kat pasar tani...beli lauk basah berserta sayur2an...terus balik umah masak nasik...ready bahan2 yang diperlukan....and kuar ambik Danish....sempat singgah tesco jap....tapi tak lama ler...beli barang pon tak banyak...coz ari ni kan xde plastik...faham2 jelah malas nak ngangkut....sampai umah aku terus terjah dapur.....baru nak bersilat...tetiba dengar Darwish menangis...suruh my ayang bagi susu & on aircond kat lam bilik....tapi makin menjadi2 tangisannya...ni mesti nak tido tak kena cara ni....apelagi berlari bagai tak cukup tanah aku dibuatnya...kan betul tekaan ku....terus aku bagi susu and tepuk2...dok tak dok terus lena dibuai mimpi....apelagi terus kembali ke dapur...siapkan makanan tengahari...alah lauk simple2 je...sayur tumis air + ikan selar kuning goreng + ayam masak merah...ngan ais lemon tea...memang marvelous...selesai makan2 dan kemas mengemas...tengok jam baru kul 1.30...lorrr...lepak2 sambil layan hero2 kecik...tepat kul 2...giliran aku plak mengconquer tv...hehe...sampaikan Danish naik bosan...yelah bukan slalu dapat tengok citer dari awal sampai abis...sejak2 ade anak niekan....lagi pon aku suka citer ni nak2 lagu2 dia semua best...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...