Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

adoiii..letihnya ari ni...dah ler cuaca panas giler....ni pon baru je balik dr klinik gigi...coz pagi tadi...ketika aku sibuk siapkan my ayang nak pegi keje...tetiba je Danish tunjuk kat aku yang dekat gusi macam ade bengkak sikit...then aku pon cakap kat my ayang...risau takut ade yang tak kena...my ayang suruh aku tepon doc Aina(yg biasa kami jumpa)...so lepas antar Danish pegi school...aku pon apelagi bertemujanji ler ngan doc...nasib baik dapat appoinment kul 2.30...berangkatan ler aku ngan 2 hulubalang aku...dan bila jumpa doc memang ade kesan bengkak...kira baru ler lagi...doc just bagi ubat...nanti bila bengkak dah reda...kena pegi lagi untuk tampal gigi...so tengok ler camne nanti...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...