Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sekarang ni Darwsih suka sangat meragam & berpeel...tak kena sikit mula ler melalak..dah tu manjanya amat lah lebih2...bak kata ore kelate "manja kededek"....kekadang hangin aku dibuatnya...dah tu plak loni..entah nape Darwish asyik nangis je dalam tido....seolah2 macam mengigau....tengah syok dibuai mimpi...tetiba terkejut dek tangisannya....adoiii...berangin gak aku dibuatnya....yelah dah ler kita ngantuk...tapi ade time ok je dia tido...memang mencabar kewarasan minda aku betul ler anak bertuah ni...dah ler tu Darwish memang sangat2 lasak budaknya...kalo nak banding nga Danish dulu..rasanya si adik ni terlebih advance...segalanya nak try buat...tak pernah dok diam...rasanya nk je Darwish ni cepat2 besar...macam Danish skarang...senang je nk uruskan...kecuali datang angin monsun barat daya...nak tercabut gak otak aku ni...melayan karenah 2D...Danish & Darwish....tapi tulah kan bukan senang nak jadi seorang ibu...pape pon aku bahagia dan syukur nga anak2 aku..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...