Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah 2malam Danish terjaga dari tido dan dok menangis coz sakit gigi....ajak ke klinik tak nak...adoiii geram sungguh aku ngan anak bertuah ni...so pagi ni aku berkeras jugak nak bawak Danish ke klinik...w/pon my ayang keje....siap2 budak berdua ni...aku pon terus kuar mencari klinik gigi yang ade kat area umah aku...nasib baik open...satu2nya klinik gigi yang ade...aku pon ape lagi terus zass ke dalam klinik...masuk2 aku tanya kat kaunter reception...
aku:doc ade?..
budak 2:doc blom masuk lagi
aku:kul brp doc sampai
budak 2:kul 10
maknanya ade lagi 1/2jam...dan aku perlu tunggu...
aku:kalo camtu daftar dulu ler
budak 2:tapi appoinment ari ni dah penuh..sampai petang...
aku:haah...+geram...apelagi aku sound baik punya...2org budak keje kat situ diam aje...
terus aku kuar...ingat nak cari je klinik gigi yang lain...call my ayang tanya his opinion...dan bila my ayang cakap buat je appoinment kat situ...aku pon call..mulanya nak ari sabtu tapi penuh...aku mintak ari ahad...nasib baik buleh...tapi dalam2 tanya tu pon aku sound gak...gerrram...terpikir plak ramai benar ke orang sakit gigi sekarang ni..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...