Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi tadi ade lagi appoinment ngan doc gigi...kul 10.30....so macam biasa ler...nak tunggu turn Danish pon dah membosankan..nyaris2 aku nak cancel kan...hehe...nasib baik ler budak yang keje kat situ cakap "kejap ler kak...patient tu dah nak siap...kejap lagi turn akak..."lepas dia cakap camtu...terus nama Danish dipanggil....aku masuk ngan Danish while Darwish & daddy tunggu lam keta....kebetulan plak Darwish poo-poo...so kali ni doc hanya cuci je gigi Danish...tak cabut pon...sebab gigi Danish jadi camtu sebab kuat minum susu botol...dan doc jugak suggest supaya kurangkan minum susu....katanya lagi kalo cabut akan buat budak2 trauma...yelah baru umur 4thn...cuma doc bagi ubat kumur...dan kena berus gigi selalu...dan mulai saat tu gak aku and my ayang terpaksa berkeras ngan Danish...untuk kurangkan minum susu...kuar je dari klinik...kami balik umah jap...coz nak tukar pampers Darwish...lepas tu sambung balik berderats...kami ke Jusco BMC....kot2 ler buleh menyopingkan diri...haha...dan untuk lunch ari ni kami ke Velodrom cheras....makan nasi ayam kampong....famous gak ler tempat tu....yang buat aku tergelak besar...upenya kedai tu dibawah rangkaian yang sama..A.Hassan.....tapi kat sini tak ler exclusive sangat tempat dia...biasa2 je kalo nak bandingkan ngan kat bangi...so tepuk dada tanya selera...hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...