Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni aku ade appoinment nga doc gigi...bukan aku tapi Danish...kul10.30 dah terpacak kat klinik...w/pon temujanji kul11....agak lama gak ler kena tunggu....sampaikan anak2 aku mula rasa bosan...tambah2 Darwish...tak dok diam pon...agak2 lam 1/2jam menanti...akhirnya tiba giliran Danish...memulanya aku and my ayang masuk sama...tapi bila Darwish tak nak didukung...terpaksa ler my ayang dok luar....aku je teman Danish...siap suruh mummy pegang tangan lagi...almaklum ler ni first time dia jumpa doc gigi...check punya check....gusi dia bengkak and kalo gigi dia reput....doc terpaksa cabut...itulah penerangan doc pada aku....dan tadi doc just bagi ubat untuk hilangkan bengkak....so next week kena jumpa doc lagi...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...