Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

5 tahun berlalu…aku masih lagi dilayan bak permaisuri…disayangi sepenuh hati…didahulukan dalam segala hal…tak pernah sekali pon ditengking apetah lagi dikasari…alhamdulillah…syukur sangat atas nikmat tuhan….segala masih sama seperti dulu….dan aku berharap agar kemesraan ini berkekalan hingga ujung nyawa…ayang ketahuilah saya amat2 menyayangi awak…biar pon masa berlalu pantas namun cinta dan kasih saya pada awak tak pernah luntur dan kurang walau sedikit pon….sama seperti mula2 saya mengenali awak…dan yakinlah saya akan tetap bersama2 awak walau ape jua keadaan sekali pon…sehingga maut yang memisahkan kita…

Terima kasih ayang
Kerana merantai saya dengan cinta
Kerana mengajar saya erti bahagia
Menjadikan hidup saya cukup sempurna…..



Wedding Graphics
wedding party favors



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...