Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

bangun je pagi terus siap2 nak pegi bukit jalil...ari ni kan ade jom heboh...so berderats ler...aku sampai awal dekat2 kul10...tapi manusia dah pon ramai....mujur gak ade parking lagi...tapi tak ler dekat ngan gerai2 yang ade...kena menapak gak ler...tapi tu semua tak jadi hal...anak2 aku pon ok je...tambah2 dapat banyak belon free...aku tak ler memborong sakan...beli ape yang patut je...lagi pon tujuan utama pegi just nak tengok2...nak perabih masa...dari takde buat ape...bak kata my ayang ler...lagi pon ni bukan first time aku pegi jom heboh....buleh dikatakan semua gerai aku terjah...dah abis "tawaf" satu jom heboh...aku & my ayang decide nak balik...masa kuar dari parking...Danish cakap dia lapar...so my ayang ajak makan kat R&R Awan Besar....alah restoran A.Hassan yang citer dalam entry lepas....aku ngikut je...janji perut kenyang sehh...sampai sane ngam2 waktu lunch...so lauk masih banyak...memang kalo ikut nafsu semua lauk nak try...nampak macam best gitu....tapi biasa ler aku laki bini...ambik gulai daging +ayam kampong+hati pedal goreng...tu pon jenuh nak perabih lauk...padahal masing2 makan macam tak ingat dunia...termasuk ler anak2 jate aku....lepas kekenyangan...kami plan nak balik je...tapi ternampak plakIOI Mall..sebab lalu depan tu...ingat nak singgah tapi xde parking plak...so terus jelah balik...nanti ler aku plan nak terjah IOI Mall tu...hehe...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...