Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

asal weekends je...aku and my ayang mesti sibuk surf internet...cari tempat2 yang best and menyeronokkan...untuk kami satu family menjengah...yelah ari2 terperap je kat lam umah...time nilah nak jalan2...menghabiskan masa yang ade...so this week...kami pegi hot spring...secara kebetulan petang jumaat tu aku berborak ngan kak ita...jiran depan umah aku....dia tanya esok plan nak pegi mane....aku cakap mungkin ke PD kot...dia pon cakap esok dia nak ke hot spring kat pedas....seperti biasa ler aku tanya macam2 soklan ngan detail lagi...mane lah tau kot2 tak menarik...naya aku dibuatnya....nak menjawab ngan my ayang satu hal...so malamnya...aku pon bagitau ler kat my ayang...dan seperti biasa kami google jelah....tengok kat website...nampak macam menarik....mungkin ok kot...tapi still dalam perancangan....bangun je esok pagi lepas breakfast my ayang tanya...ari ni nak pegi mane...sambil dok cari kat google...last2 kami decide nak je pagi pedas tu...lagi pon kami tak pernah lagi pegi sane....actually tak jauh mane pon tempat tu...lebih kurang sejam++ je dari umah aku...sampai je sane parking pon still lagi banyak yang kosong...terus beli tiket...RM12 dewasa...RM10 kanak2...tapi kalo bawah 80cm...tak payah bayar...tapi biasa ler Danish tu tinggi...so kena bayar gak...tapi kira oklah...murah...tempat dia pon besar...tak crowded...kolam untuk mandi manda pon ade banyak...kira berbaloi ler...kalo nak dibandingkan ngan desa water park(ramai giler org)...sunway lagoon(mahal gilos)...seronok plak tengok my kiddos bermain air...sampaikan tak nak kuar dari kolam...Danish lagi ler...w/pon tak tau berenang...sesuka ati dia je dok berendam...macam2 gaya...tak kisah ngan panas...kita orang dok sama port ngan kak ita & abang is...

danish & his bestfriend eqmal

syamil(sebaya ngan darwish) wif his abah(abg is)....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...