Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

2beradik bergaya ngan basikal masing2...dan menjadi rutin arian budak2 ni...tiap2 petang bebudak ni akan bermain basikal di dalam laman umah je...aku tak benarkan diaorang main kat luar...kecuali aku ade sama...lagi pon kalo kat luar bahayanya amat tinggi...coz waktu petang keta banyak...maklum jelah time orang balik keje...dah tu plak ade yang tak reti bahasa...bawak keta sikit punya laju....so seblom malang tak berbau...baik ler aku beringat...

tapi lately ni Darwish sangat berminat ngan basikal Danish...padahal basikal tu agak tinggi untuk dia panjat....kalo tak bagi naik pandai plak dia merajuk....so aku letak ler si adik kat belakang...while Danish plak aku suruh kayuh pelan2...mulanya aku takut gak...kot2 ler jatuh ke...tapi aku tersalah teka...upe2nya pandai plak dia pegang si abang....si abang ape lagi tengok si adik ok je...terus kayuh laju2....mummy yang naik seram seriau.... buleh plak diaorang ketawa...bila mummy marah2...geram sungguh...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...