Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam masa memasing nak masuk beradu... tetiba je anak jate aku (danish) buat drama sebabak penuh emosi...aku yang dok menidurkan si adik kaget seketika...takde angin takde ribut tau2 aje nangis...si adik yang dah lena pon terkejut ngan sore abang.... ingat sakit perut ke ape ke...coz bila daddy tanya dia cakap nak suruh tepuk(tunjuk kt perut)...risau gak...bila dah lama sikit barulah mummy and daddy paham....upenya dia nak suruh mummy tepuk and tidokan dia sama seperti mummy tidokan adik...adoi...tak pernah2 Danish wak peel camtu...entah angin ape yang melanda pon aku tak tau...buleh plak dia jealous ngan adik...mungkin gak dia rasa aku dah tak sayang kat dia lagi dan melebihkan si adik...sebab segalanya dia buat sediri sedangkan si adik mummy yang uruskan...so lepas si adik lena aku pon dok dekat ngan Danish....borak sambil menerangkan keadaan sebenar supaya dia tidak rasa tersisih dan keliru...even tak pernah sekali pon aku pilih kasih...bagi aku kedua2nya aku sayang...Danish mummy sayang..Darwish mummy sayang..Daddy pon mummy sayang...semua mummy sayang....itulah ayat yang slalu aku cakap ngan Danish...dan dia akan terus peluk and kiss aku...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...