Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....



based on gambar kat atas anak jate aku ni lebih suka hisap jari dari puting....sampai tak dihiraunya mummy yang kat seblah...agaknya sedap sangat kot...perasa ape dik??....tapi mengikut kata orang tua2 kalo budak hisap jari means dia budak baik....betul yek??...aku rasa betul gak coz anak2 aku xdelah meragam tak tentu hala...dua2nya baik je(puji ank sediri)... dan sekarang ni puting tidak lagi memainkan peranan penting(kadang2 waktu nk tido pon tak nak)....dia lebih suka pegang je...bila kita masukkan lam mulut dia terus dia buang....bagusnya anak mummy(usaha sendiri)...sama cam Danish gak dolo2....tak yah mummy susah2 nak pikir camne tak nak bagi Darwish hisap puting...kalo korang ade baca dalam entry yang lepas aku ade cakap pasal xperimen...alhamdulillah ianya berjalan lancar(w/pon ade terkucil sehari)....pada aku Danish sekarang amat berdikari....semua nak buat sediri(kecuali basuh b***k)....maklumlah dah jadi big boy...senang sikit keje mummy....haha...bagus tul anak2 mummy...i'm proud both of you boys....





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...