Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

agak lama tak bercerita ari ni aku kembali....bukan ape malas+sibuk(mengalahkan org berkerjaya)....waktu entry ni ditulis baby gemuk mummy (darwish)selsema(jangkit dr daddy)....start malam td dia tak berapa selesa....tido asyik terganggu je...sepatut malam tu gak mummy bagi ubat tapi rasa malas yang amat sangat....bukan ape malam2 buta(sensorang plak tu) nak turun bawah & selongkar kat lam peti(semata2 nk cari ubat)....so tunggu jelah waktu pagi menjelma....sian anak mummy...bangun je aku terus bagi ubat...takut melarat nanti den gak yang susah...kelmarin plak sesuatu yang tak diingini berlaku pada anak jate aku yang sorang lagi(danish)....tapi tak delah kritikal...cuma jatuh lam toilet je...aku pon tak de idea camne dia buleh jatuh...tetiba je dengar dia meraung(macam masuk hantu)....terus aku berlari dapatkannya...bila aku tanya sakit kat mane?...dia tunjuk kat kepala(bahagian belakang)...jenuh gak nak redakan tangisnya...bila diajak ke klinik dia kata nanti ilanglah sakit tu...pandai sungguh anak bertuah aku bercakap sejak dua menjak ni...kadang2 ilang akal aku dibuatnya ngan jawapan dia yang memberangsangkan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...