Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


ari ni genap 4months baby gemuk mummy....untuk this months tak de injection...so tak tau ler berapa berat Darwish skarang...ade gak aku cakap ngan my ayang buleh tak kalo kita g klinik semata2 nak timbang baby?...tapi my ayang jawab entah ler buleh kot(nada x brapa menyakinkn)....agak2 rasa nak kena hempuk ngan penimbang boleh lah g klinik....haha....aku excited sikit nak tau berat si Darwish ni coz loni dia pakai pampers saiz "L"....sejak 2-3minggu lepas aku dah ajar Darwish makan....mungkin terlalu awal tapi rasanya tak salah...bukan banyak pon....dari biar dia menangis baik mummy bagi dia makan kenyang2....dan ari ni Darwish bangun seawal pagi kul 7.15...tak pernah2 dia bangkit awal...mulanya dia ok dok main sorang2...tapi bila dah lebih setengah jam...mulalah mulut dia bising....seolah2 nak bagitau yang dia kebosanan....nak tak nak terpaksa mummy melayannya w/pon niat ati nak bermalas2an atas katil(pg td ujan)....geram gak terganggu lenaku...hehe...mungkin semalam dia tido awal dari biasa.... so bila tengok gaya yang Darwish tak selesa aku pon mandikan dia...slalu kalo lepas mandi mesti Darwish akan lena sektika....tapi lain plak ari ni...beralih bulan kot(kata org2 tua)....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...