Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak akhir2 ni aku sedikit kemalasan mengupdate blog kesayangan guwe...coz tak ade citer yang luar biasa pon..hanya kisah biasa seadanya(rutin seharian)....lagipon aku malas nak mengarang(macam budak sekolah).... kekeringan idea beb....dan tetiba sifat kerajinan datang(untuk seketika)...dan update yang terkini Danish asyik bagitau semua orang(termasuk mak tok yg kat kg) yang dia school kat smart kids...padahal mummy ngan daddy baru je survey...suka-suki dia je budak bertuah ni(agaknya dah tak sabar nak sekolah gamaknya)...sabar ye sayang...kalo ade rezeki insya allah...dan semalam buat pertama kalinya dia tido tak pakai pampers(slalunya pakai waktu tido je)...alhamdulillah dia tak kencing atas tilam...harap2 xperimen ni berjaya ngan jayanya...dan last week aku ade bincang ngan my ayang nak ajar Danish tido sensorang kat bilik dia sendiri(buat masa ni dia tido ngan daddy)...agak2 ler buleh tak?... bukan ape anak jate ni agak penakut sikit orangnya(suka menakutkan diri sediri)...dan si kecik aku plak baru diajar makan bubur(yg aku masak+bubur mc'd punya)...kalo seblom ni mummy bagi biskut je....w/pon Darwish makan bukan dalam kuantiti yang banyak tapi cukup untuk alas perut...coz kalo dia menangis bagi susu pon dia tetap berpeel...so bagi menyenangkan mummy(yg sedia malas)maka disuaplah bubur or nestum...tapi Darwish ni kalo nampak orang makan mulalah tak dok diam...semuanya nak dirasa...padahal dia kecik lagi...ini lagi sorang budak bertuah...macam2 ragam anak en.Nizam(anak aku gak)...hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...