Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ini kira citer basi...tapi aku tetap nak update...
i)25/11-pukul 11pg aku bertolak balik ke kota bharu dan sampai umah bondaku kul 9mlm….agak keletihan w/pon traffic tak jem teruk…
ii)26/11-esoknya aku kuar g beli barang2 untuk bawak balik…biasalah kalo balik kg…macam2 nak dbeli…buat stock….
.iii)-27/11-pagi raya-sesudah semayang raya my ayang dan papaku pergi tempat sembelih lembu…untuk tahun ni my ayang ambik dua bahagian and papaku satu bahagian…hampir waktu semayang jumaat barulah my ayang sampai…rehat seketika sblom pergi semayang jumaat…balik dari semayang mamaku ajak aku ke umah sepupunya yang buat open house tak jauh dari umah bondaku…abis je makan aku terus balik kg my ayang…untuk beraya ngan SIL serta anak2 sedaraku…tapi aku tak tido sane pon…
.iv)28/11-acara merisik-abis je breakfast aku and my ayang wif my little heroes sekali lagi balik ke kg my ayang…coz ade orang dari k.l datang merisik anak sedaraku….dan keputusannya insya allah majlis akan dilangsungkan pada bulan march 2010…mudah2an semuanya berjalan ngan lancar….amin…
v)-29/11kenduri aqiqah-majlis ni untuk anak aku yang ke-2(DARWISH)….semua makanan mamaku yang uruskan…begitu jugak ngan jemputan….agak ramai gak ler sanak sedara termasuk my SIL yang datang…majlis berakhir kul7mlm…
01/12-aku bertolak balik k.l setelah seminggu berada di kg….tapi sblom balik aku terkejut ngan berita kematian chik mah(sepupu mamaku)yang jatuh pengsan tetiba meninggal….tapi doc sahkan terkena heart attack…sempat gak ler aku melawat jenazah sblom balik….takziah buat family ayah seng(cikgu hasyim)….aku sampai d istana hinggapku kul 5ptg….alhamdulillah tak jem…w/pon pada mulanya aku risau coz sepanjang perjalanan asyik ujan…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...