Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

kalo xde aral melintang kami sekeluarga akan pulang ke kg sempena aidiladha…aku dah mula mengemas sejak pagi tadi…bukan setakat pakaian malah umah pon aku bersihkan jugak....lama gak ler aku mencuci segala habuk yang dok bersarang dalam umah....bukan ape sejak ade anak kecik ni aku buat yang wajib je....yelah kalo nak wak semuanya mahu pengsan aku....tambahan plak aku ni buleh dikira manusia termalas di abad ni...kalo ikut plan my ayang kami akan bertolak balik pagi rabu…harap2 banjir yang melanda pantai timur dah pon surut…alang2 balik kg aku and my ayang bercadang nak buat majlis aqiqah untuk Darwish…bukan ape senang wak musim raya…coz buleh ajak sedara mara…


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...