Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

actuallly aku ni suka baca blog orang(silent readers katakan).....dalam2 sibuk dok bukak blog ade dua blog yang begitu menyentuh hatiku....ianya berkisar tentang anak yang dilahirkan menghadapi masalah....w/pon aku tak mengenali tuan punya blog tapi dari cerita yang ditulis tu amat menyayat ati....aku tau bukanlah mudah untuk terima sesuatu keadaan yang diluar jangkaan.... apatah lagi bila anak diimpikan tu lahir ngan sedikit kekurangan....tapi aku tabik spring ngan dua2 hamba allah ni kuat semangat...yang sorang ni waktu anak dalam kandungan lagi ade doc suruh buang kandungan tersebut coz baby yang akan lahir nanti bermasalah....tapi naluri dan demi kasih seorang ibu tak tergamak untuk gugurkan malah sanggup meneruskan kandungan hingga anak itu lahir melihat dunia.....betapa mulianya ati ibu dan sebab tulah syurga di bawah tapak kaki ibu....dan kini aku slalu bukak blog tersebut....nak tau perkembangan anak2 istimewa....kadang2 bila baca blog tu membuatkan aku rasa insaf dan bersyukur sangat....yelah dikurniakan anak2 yang sihat dan sempurna....sebab tulah orang kata tiap manusia ade lebih ade kurang...so tepuk dada tanya selera...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...