Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni besday aku yang ke-29....alhamdulillah aku masih lagi diberi peluang bernafas di bumi tuhan untuk menikmati segala kurniaannya....bangun je pagi terus my ayang wish kat aku....gumbira sesangat....pada mulanya my ayang suggest nak lunch kat kenny rogers....tapi aku cakap lain kali jelah....entah rasa macam xde mood ler plak....so aku pon masak nasi ayam....lepas zohor my ayang ajak g jusco tmn equien.....aku iyakan.....rupa2nya my ayang nak beli besday card.....dan jugak kek kat secret recipi....semata2 birthday aku.....bila aku baca card tu terharu rasanya ngan kata2 yang ditulis....hampir nak menitiskan air mata....terima kasih ayang.....luv u so much.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...