Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

bermulanya seisi pembelajaran untuk putera sulungku...bukan ape awal tahun depan aku ingat nak antar dia ke tadika...lagipon seblom ni Danish tak pernah ke mane2 tadika....so kalo buleh aku nak dia buleh menulis ,membaca and mengira ngan cepat....setakat ni bukan aku tak pernah ajar dia A-Z dan 1-10 cuma tidak secara sistematik je....kalo ikutkan Danish dah buleh kira 1-10 dlm english cuma kadang2 tu tertukar....begitu gak ngan A-Z....and mulai ari ni aku dah start ajar Danish menulis huruf A....mulanya aku tunjukkan tapi bila aku agak dia dah tau cara nak tulis huruf A so aku suruh dia buat sediri....memang tercabar gak ler ngan karenah dia...bila aku ugut nak pukul ngan hanger dan nak off tv terus dia nangis sampai teresak2....kesian plak rasanya...tapi kalo aku asyik ikut je karenah Danish parah aku dibuatnya....lagipon dalam hal ni memang tugas aku didik anak2....lagipon hanya sejam je masa untuk dia belajar menulis dan membaca tiap ari.....harap2 berhasillah ape yang aku usahakan.....amin......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...