Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


26/09/09-ari ni my ayang dah pon balik k.l setelah bercuti selama seminggu wif my niece…dan ini merupakan kali ke-2 aku terpaksa berjauhan ngan my ayang….yang first time waktu aku bersalin Danish tiga tahun lepas…maklumlah aku blom abis pantang lagi…sian my ayang…aku pon sebenarnya susah gak bila my ayang xde…kalo dia ade at least buleh gak jadi teman aku bergurau-senda or tolong aku uruskan anak2 …itulah aku dah terbiasa bergantung pada suami…so bila my ayang xde aku mula patah kaki…semua macam x kena…walhal aku dok umah bondaku sendiri…rasa susah sangat nak mintak tolong…aku ade lebih kurang sebulan lagi seblom my ayang balik jemput akhir bulan October…actually ari ni aku and my bonda cukur kepala baby Darwish hingga botak…walhal majlis cukur jambul dah diadakan pada ari jumaat (minggu akhir pose)… tapi bondaku terlalu sibuk ngan persiapan raya so baru ari ni tertunainya plan tersebut…nasib baik Darwish x meragam…elok je dia tido atas pangkuan aku….





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...